L'Australia hè testimone di una crescita senza precedentibatteria di casaadozione, guidata da u sussidiu di u guvernu federale "Batterie domestiche più economiche". A sucietà di cunsulenza solare SunWiz, basata in Melbourne, segnala un impulsu iniziale stupente, cù previsioni chì suggerenu chì finu à 220 000 batterie domestiche puderanu esse installate in u primu annu di u schema. Questa iniziativa prumesse di rimodellà dramaticamente u paisaghju energeticu residenziale di a nazione.
1. Subidy Ignites Rapid Home Battery Backup Adoption
U lanciu di u prugramma hà suscitatu una risposta rimarchevule. In solu i primi 31 ghjorni, guasi 19 000 famiglie si sò registrate per u sussidiu, signalendu una dumanda massiccia dibatteria di salvezza per a casasuluzioni. Questa corsa iniziale hà superatu di gran lunga l'aspettative, mettendu l'Australia in strada per triplicà potenzialmente e 72.500 installazioni di almacenamiento di batterie domestiche registrate in tuttu u 2024.
U direttore generale di SunWiz, Warwick Johnston, hà sottolineatu l'impurtanza: "L'aghjunzioni di capacità di lugliu solu rapprisentavanu più di l'8% di tutti i sistemi di almacenamiento di batterie domestiche mai installati naziunalmente". I dati anu rivelatu un cambiamentu di mercatu affascinante, cùsistemi di backup di batterie domestichespessu superendu in numeru e nuove installazioni solari ogni ghjornu à a fine di lugliu, righjunghjendu un piccu di 137 batterie per 100 sistemi solari.
2. Tendenza versu sistemi di almacenamiento di batterie domestiche più grandi
Una tendenza chjave chì emerge hè u cambiamentu chjaru versu sistemi di batterie di almacenamiento domestiche più grandi. A dimensione media di a batteria domestica hè aumentata significativamente, da 10-12 kWh in l'anni precedenti à 17 kWh in lugliu. Capacità populari incluse13 kWh, 19 kWh, 9 kWh, èSistemi di 15 kWhQuesta mossa versu un almacenamentu di batterie più grande per a casa hà risultatu in una stupente capacità di 300 MWh di nova capacità di sistema di almacenamentu di energia domestica aghjunta in solu un mese - equivalente à u 10% di tutta a flotta naziunale esistente di batterie domestiche. Johnston attribuisce questu à i cunsumatori astuti: "Molti ricunnoscenu chì questu pò esse una opportunità unica per risparmi significativi. E batterie solari più grande per a casa offrenu un valore megliu per kilowattora grazie à l'economie di scala, ciò chì significa chì u sussidiu furnisce un putente effettu multiplicatore. A settimana chì principia u 21 di lugliu hà vistu più di 115 MWh registrati, superendu u totale cumminatu di i primi dui mesi di u 2024.
3. Leader Regiunali in l'Alimentazione di Backup di Batterie Domestiche
I tassi d'adozione varianu significativamente trà i stati. U Novu Galles di u Sud hà avutu a più alta capacità tutale per lugliu, rapprisentendu u 38% di tutti i registrati.alimentatore di batteria di salvezza di casaU Queensland hà seguitu cù u 23%. Tuttavia, l'Australia Meridionale hè emersa cum'è a persona chì si hè distinta in termini d'integrazione batteria-solare, ottenendu un rapportu rimarchevule di 150 installazioni di almacenamiento di batterie solari domestiche per ogni 100 novi sistemi solari.
Questu mette in risaltu a leadership cuntinua di u Sudafrica in a resilienza energetica di e famiglie. Victoria, tipicamente una centrale solare, era in ritardu à u 13% di a capacità naziunale. E registrazioni anu righjuntu un piccu di 1.400 in un solu ghjornu è si sò stabilizzate à 1.000 ogni ghjornu à a fine di u mese. SunWiz prevede chì questu livellu resterà stabile, cù una crescita futura dipendente da e catene di furnimentu è da a capacità di l'installatore. Questu investimentu massivu insistemi di almacenamiento di energia domesticasignifica un passu cruciale versu una rete più flessibile è rinnuvevule per l'Australia.
Data di publicazione: 14 d'aostu 2025