NOVU

U novu prugramma VEU di l'Australia prumove l'energia solare cummerciale nantu à i tetti

Solare cummerciale per tetti

Un'iniziativa innovativa sottu à uU prugramma Victorian Energy Upgrades (VEU).hè previstu di accelerà l'adozione disolare di tettu cummerciale è industriale (C&I)in tutta Victoria, Australia. U guvernu statale hà introduttu l'Attività 47, una nova misura specificamente cuncipita per include i sistemi fotovoltaici solari (PV) cummerciali è industriali (C&I) in u so schema d'incentivi per a prima volta.

Per anni, u prugramma di u guvernu VEU s'hè cuncentratu principalmente nantu à l'aghjurnamenti di l'efficienza energetica è i prughjetti energetichi più chjuchi, lascendu u ricunniscenza sistematica diC&I solareU putenziale di riduzione di l'emissioni di ... ùn hè micca sfruttatu. L'attività 47 colma efficacemente sta lacuna pulitica critica, furnendu una via strutturata per chì l'imprese investiscinu in l'energia solare.

U prugramma VEU di l'aghjurnamentu di l'energia vittoriana

Dui percorsi d'installazione solare di tetti cummerciali

A pulitica descrive dui scenarii distinti per l'installazione di u sistema:

>> Scenariu 47A: Sistemi 3-100 kW:Questa via hè destinata à e piccule è medie dimensioniinstallazioni solari cummercialiI prughjetti devenu rispettà un accordu di cunnessione negoziatu da u Fornitore di Servizi di Rete di Distribuzione (DNSP) pertinente, chì s'applica sia à e nuove cunnessione sia à e mudificazioni. Tutti i moduli fotovoltaici è l'inverter devenu esse appruvati da u Cunsigliu di l'Energia Pulita (CEC).

>> Scenariu 47B: Sistemi di 100-200 kW:Stu scenariu hè adattatu persistemi solari à grande scala, ideale per e grande fabbriche è i tetti di i magazzini. Simile à 47A, un accordu di cunnessione DNSP hè ubligatoriu. I cumpunenti appruvati da CEC sò richiesti, cù standard d'equipaggiamentu è d'installazione più severi per via di a scala di u prugettu più grande.

Attività di a parte 47 di u prugramma VEU

Requisiti pulitichi chjave per l'investimentu sustenibile

A pulitica impone parechji requisiti chjave per assicurà a qualità di u sistema è e prestazioni à longu andà:

  • Eligibilità:Imprese cummerciali è industriali.
  • Dimensione di u sistema: Sistemi fotovoltaici di tettuchì varieghja da 30 kW à 200 kW.
  • Norme di i cumpunenti:I moduli fotovoltaici devenu vene da marche verificate per impedisce l'usu di pannelli di bassa qualità.
  • Monitoraghju:I sistemi devenu avè una piattaforma di monitoraghju in linea chì permette à l'imprese di seguità a generazione è di paragunalla cù u so cunsumu d'elettricità in tempu reale.
  • Cuncepimentu è Conformità:L'installatori devenu rispettà e norme australiane per a cuncepzione fotovoltaica è a cunnessione à a rete.
  • Garanzie:Garanzia minima di 10 anni per i pannelli è 5 anni per l'inverter. I pruduttori stranieri devenu avè un cuntattu di garanzia lucale.
  • Cunnessione à a rete:A capacità tutale di l'inverter deve superà i 30 kVA, in cunfurmità cù i protocolli di cunnessione à a rete.
Attività di a parte 47 di u prugramma di u guvernu VEU

Questi requisiti, ben chì dettagliati, sò cruciali per salvaguardà i ritorni à longu andà di l'investimenti per l'imprese, andendu oltre un semplice sussidiu per prumove un ambiente d'investimentu solare standardizatu è sustenibile.

Incentivu finanziariu è impattu di u mercatu

Un vantaghju significativu hè l'incentivu presuntu iniziale, chì pò ghjunghje sin'à $ 34,000. Questa ricumpensa prepagata, calculata nantu à i risparmi energetichi futuri previsti, riduce direttamente a pressione iniziale di l'investimentu, aumentendu l'attrattiva ecunomica di u solare C&I.

Sta pulitica ghjunghje à una finestra d'uppurtunità critica. Mentre l'incentivi federali di l'Obiettivu di l'Energia Rinnuvevule (RET) diminuiscenu gradualmente, l'Attività 47 di Victoria agisce cum'è un stimulu vitale di u mercatu. Fornisce certezza è un scopu chjaru, sfruttendu u vastu putenziale micca sfruttatu di i tetti cummerciali in tuttu u statu. L'attivazione di sta risorsa pò aiutà l'imprese à riduce i costi energetichi è à injectà rapidamente più energia pulita in a rete.

Ric Brazzale, presidente di l'Associazione di l'Industria di u Risparmiu Energeticu (ESIA), hà messu in risaltu chì l'industria hà longu difesu u ricunniscimentu da parte di VEU di u cuntributu di l'energia solare à a riduzione di l'emissioni utilizendu metudi simplificati di Misurazione è Verificazione (M&V) da parte di l'utente. Sta pulitica marca un passu avanti sustanziale. In u perseguimentu di u so scopu di riduzione di l'emissioni di 75-80%, Victoria pò avà sfruttà u putenziale di e risorse C&I distribuite à fiancu à prughjetti à grande scala.

L'attività 47 hè stata publicata ufficialmente u 23 di settembre, cù e specificazioni tecniche publicate u 30 di settembre. A causa di a cumplessità di e cunnessione à a rete è di i cuntratti, u lanciu cumpletu, cumprese a creazione di certificati, seguirà quandu saranu finalizati ulteriori dettagli d'implementazione.

Restate infurmati nantu à l'ultime nutizie in l'industria di l'energia solare è di u almacenamentu di l'energia!

Per più nutizie è infurmazioni, visitateci à:https://www.youth-power.net/news/


Data di publicazione: 15 d'ottobre di u 2025