NOVU

A Guyana lancia un prugramma di fatturazione netta per u fotovoltaicu nantu à i tetti

A Guyana hà introduttu un novu prugramma di fatturazione netta per i cunnessi à a rete.sistemi solari di tettufinu à100 kWin taglia.L'Agenzia Energetica di Guyana (GEA) è a cumpagnia di utilità Guyana Power and Light (GPL) gestiranu u prugramma per mezu di cuntratti standardizati.

pannelli solari fotovoltaici nantu à u tettu

1. Caratteristiche principali di u prugramma di fatturazione netta di Guyana

U core di stu prugramma si trova in u so mudellu d'incentivi ecunomichi. In particulare, e caratteristiche chjave includenu:

  • ⭐ I clienti guadagnanu crediti per l'energia solare in eccessu di u tettu immessa in rete.
  • ⭐ I crediti micca utilizati sò pagati annualmente à u 90% di a tarifa attuale di l'elettricità dopu avè pagatu e fatture pendenti.
  • ⭐ Offre incentivi finanziarii per riduce i costi energetichi è prumove a sustenibilità.
  • Sistemi di almacenamiento di energia solarepiù di 100 kW ponu esse ammissibili dopu avè dimustratu a dumanda massima di putenza è l'approvazione di a rete.

2. Iniziative di sustegnu

U prugramma di fatturazione netta ùn hè micca l'unica pulitica solare chì a Guyana piglia per prumove l'energia solare. Intantu, u paese hà ancu messu in opera una quantità d'iniziative di sustegnu:

3. Perchè hè impurtante

U prugramma di fatturazione netta di a Guyana genera benefici ecunomichi significativi per l'aduttatori di l'energia solare per via di pagamenti annuali. Questu, in cumbinazione cù l'elettrificazione rurale è u publicuprughjetti di pannelli solari fotovoltaici nantu à i tetti, dimostra l'impegnu di u paese per l'espansione di l'energia pulita è u sviluppu sustenibile. Sta cumbinazione di misure hè prevista per stimulà efficacemente l'entusiasmu di i residenti è di l'imprese per installà sistemi di almacenamiento solare fotovoltaicu è prumove a popularizazione di l'energia rinnuvevule domestica à un novu livellu.

Mantenetevi infurmati nantu à u mercatu è e pulitiche di u solare mundiale, cliccate quì per più infurmazioni:https://www.youth-power.net/news/


Data di publicazione: 04-lugliu-2025