U Ministeru di l'Ambiente di u Giappone hà lanciatu ufficialmente dui novi prugrammi di sussidiu solare. Queste iniziative sò strategicamente cuncipite per accelerà u sviluppu precoce di a tecnulugia solare perovskite è incuragisce a so integrazione cùsistemi di almacenamiento di energia à batteriaQuesta mossa hà per scopu di migliurà a resilienza di a rete è di migliurà l'ecunumia generale di l'energie rinnuvevuli.
E cellule solari perovskite stanu ottenendu una attenzione mundiale significativa per via di a so natura ligera, di u so putenziale d'alta efficienza è di a so prumessa fabbricazione à bassu costu.
U Giappone face avà un passu decisivu da a ricerca è u sviluppu à a dimustrazione cummerciale offrendu un sustegnu finanziariu direttu.
1. Sussidiu per u prughjettu fotovoltaicu di perovskite
Questa sussidiu hè specificamente destinata à i prughjetti chì utilizanu celle solari di perovskite à film sottile. I so obiettivi principali sò di riduce i costi iniziali di generazione di energia è di stabilisce mudelli replicabili per una applicazione suciale diffusa.
I requisiti chjave includenu:
>> Capacità di Carica: U situ d'installazione deve avè una capacità portante di ≤10 kg/m².
>> Dimensione di u sistema:Una sola stallazione deve avè una capacità di generazione di ≥5 kW.
>> Scenarii d'applicazione: Lochi vicinu à i centri di cunsumu d'elettricità, cù un tassu d'autoconsumu ≥50%, o siti dotati di funzioni d'alimentazione d'emergenza.
>> Candidati: Guverni lucali, corporazioni o urganisazioni cunnesse.
>> Periodu di candidatura:Da u 4 di settembre di u 2025 à u 3 d'ottobre di u 2025, à meziornu.
Questi prughjetti solari sò ideali per i tetti urbani, e strutture di risposta à i disastri, o e strutture leggere. Questu ùn solu valida a cumpatibilità strutturale, ma genera ancu dati cruciali per u futuru sviluppu à grande scala di u fotovoltaicu perovskite.
2. Prumuzione di riduzione di prezzu per i prughjetti di fotovoltaica è di almacenamiento di batterie
U secondu sussidiu sustene a cumminazione di l'energia solare perovskitica èsistemi di almacenamiento di energiaL'obiettivu hè di ottene a "parità di a rete di almacenamiento", induve l'aghjunzione di almacenamiento d'energia diventa più ecunomicamente fattibile chè ùn avè lu, mentre chì simultaneamente aumenta a preparazione à i disastri.
E cundizioni chjave sò:
⭐ Accoppiamentu ubligatoriu:I sistemi di almacenamiento di energia devenu esse installati accantu à i prughjetti fotovoltaici di perovskite ammissibili. L'applicazioni di almacenamiento autonomu ùn sò micca accettate.
⭐ Candidati:Corporazioni o urganisazioni.
⭐ Periodu di candidatura:Da u 4 di settembre di u 2025 à u 7 d'ottobre di u 2025, à meziornu.
Questa iniziativa si cuncentra nantu à l'esplorazione di a cunfigurazione ottima è di i mudelli ecunomichi per u almacenamentu d'energia distribuitu. Servirà ancu cum'è un bancu di prova vitale in u mondu reale per applicazioni in a prevenzione di disastri, l'autosufficienza energetica è a gestione di a dumanda.
Al di là di i semplici incentivi finanziarii, sti sussidii segnalanu u forte impegnu di u Giappone per prumove l'implementazione cummerciale di u so sistema solare perovskite èalmacenamiento di energia di a batteriaindustrie. Rappresentanu una opportunità concreta in fase iniziale per e parti interessate di impegnassi cù queste tecnulugie d'avanguardia.
Data di publicazione: 23 d'ottobre di u 2025