A Nova Zelanda facilita l'usu di l'energia solare! U guvernu hà introduttu una nova esenzione per u cunsensu di custruzzione.sistemi fotovoltaici di tettu, in vigore da u 23 d'ottobre di u 2025. Questa mossa simplifica u prucessu per i pruprietarii di case è l'imprese, eliminendu l'ostaculi precedenti cum'è i standard di u cunsigliu variabili è l'approvazioni lunghe. Hè un passu significativu versu l'accelerazione di l'adopzione solare in tuttu u paese.
A nova pulitica simplifica l'installazione di pannelli fotovoltaici nantu à u tettu
Sottu à l'Edificiu (Esenzione per i Sistemi Fotovoltaici di Tettu è i Travaglii di Custruzzione) L'Ordinanza 2025, l'installazione di un sistema fotovoltaicu nantu à u tettu ùn richiede più un accunsentu di custruzzione da i cunsiglii lucali. Questu vale per l'edificii residenziali, cummerciali è industriali, à cundizione chì l'installazione copra menu di 40 m² è sia in zone cù velocità massime di u ventu finu à 44 m/s. Per installazioni più grande o zone di ventu forte, un ingegnere prufessiunale qualificatu deve rivedere u disignu strutturale.Kitsets pre-ingegnerizzatipò saltà cuntrolli supplementari, rendendu a maiò partesistemi di energia solare domesticaeligibile senza ritardi.
Risparmiu di costi è di tempu per l'aduttatori di l'energia solare
Questa esenzione riduce a burocrazia è risparmia soldi. U Ministru di l'Edilizia è di a Custruzzione Chris Penk hà sottolineatu chì l'approvazioni inconsistenti di u cunsigliu causavanu spessu incertezza è costi supplementari. Avà, e famiglie ponu risparmià circa 1.200 dollari neozelandesi in tasse di permessu è evità tempi d'attesa di 10-20 ghjorni lavorativi. Questu accelera i tempi di u prughjettu, permettendu una installazione è una cunnessione più veloci disistemi di energia solarePer l'installatori è i pruprietarii, significa una maggiore efficienza è minori barriere à l'adopzione di a generazione solare da i tetti.
Mantene a Sicurezza in l'Installazioni di Tetti
Mentre chì l'autorizazione di custruzzione hè rinunziata, a sicurità ferma una priorità. Tuttuinstallazioni fotovoltaiche nantu à i tettideve rispettà u Codice di Custruzzione, assicurendu l'integrità strutturale, a sicurezza elettrica è a resistenza à u focu. UMinisteru di l'Imprese, di l'Innuvazione è di l'Impiegu (MBIE)surveglierà l'implementazione per valutà l'impatti è aghjustà i standard se necessariu. Questu equilibriu trà flessibilità è supervisione aiuta à prutege i cunsumatori è à prumove l'affidabilitàsistema fotovoltaicu residenzialeimplementazioni in tuttu u paese.
Stimulà a custruzzione sustenibile in Nova Zelanda
Oltre à u solare, a Nova Zelanda prevede unAccunsentu acceleratu per l'edificii sustenibiliper dimezzà i tempi d'approvazione per i prughjetti cù caratteristiche cum'è alta efficienza energetica o materiali à bassa emissione di carbone. Stu cambiamentu sustene l'ubbiettivi climatichi è incuragisce più pannelli solari nantu à i tetti è disinni innovativi. Per l'industria solare, sti cambiamenti riducenu i costi di cunfurmità è aumentanu u flussu di prughjetti, stimulendu a crescita in u settore di l'energie rinnuvevuli di a Nova Zelanda.
Questa riforma marca una mossa proattiva per sustene l'energia distribuita è u sviluppu sustenibile in Nova Zelanda.
Data di publicazione: 07 di nuvembre di u 2025