NOVU

Guida di spartera di l'energia P2P per e case solari australiane

Mentre sempre più famiglie australiane abbraccianu l'energia solare, emerge un modu novu è efficiente per massimizà l'usu di l'energia solare.spartera di l'energia trà pari (P2P)Una ricerca recente di l'Università di l'Australia Meridionale è di l'Università Deakin rivela chì u cummerciu d'energia P2P pò micca solu aiutà à riduce a dipendenza da a rete, ma ancu aumentà i ritorni finanziarii per i pruprietarii di pannelli solari. Questa guida esplora cumu funziona a spartera d'energia P2P è perchè hè impurtante per e case australiane cù energia solare.

1. Chì ghjè a spartera di l'energia trà pari

A spartera di l'energia trà pari, spessu abbreviata cum'è spartera di l'energia P2P, permette à i pruprietarii di case cù pannelli solari di vende a so elettricità in eccessu direttamente à i so vicini invece di riimmette la in a rete. Pensate à questu cum'è un mercatu energeticu lucale induve i prosumer (quelli chì producenu è cunsumanu energia) ponu scambià energia à prezzi concordati di mutuu accordu. Stu mudellu sustene una distribuzione di l'energia più efficiente, riduce e perdite di trasmissione è offre à i cumpratori è à i venditori tariffe megliu paragunate à e vendite tradiziunali in rete.

Spartera di l'energia trà pari

2. Vantaghji chjave di a spartera di l'energia P2P

Solare domesticu australianu

I benefici di a spartera di l'energia P2P sò multiplici. Per i venditori, offre una tarifa più alta per l'elettricità esportata, postu chì a tarifa tipica di alimentazione in Victoria hè solu circa 5 centesimi per kWh, mentre chì a tarifa di vendita hè di circa 28 centesimi. Vendendu à un prezzu mediu, i pruprietarii di pannelli solari guadagnanu di più mentre i vicini risparmianu nantu à e so fatture. Inoltre, u cummerciu P2P allevia u stress nantu à a rete, migliora a resilienza energetica di a cumunità è prumove l'usu di l'energie rinnuvevuli à u livellu lucale.

3. Differenze trà P2G, P2G + Accumulazione di Batterie Domestiche, P2P, P2P + Accumulazione di Batterie Domestiche

Capisce i sfarenti mudelli di gestione di l'energia hè essenziale per ottimizà l'usu di l'energia solare:

(1) P2G (Da pari à griglia):L'energia solare in eccessu hè venduta à a rete à una tarifa di alimentazione.

(2) P2G + Accumulazione di batterie in casa:L'energia solare carica prima una batteria di almacenamiento domestica. Ogni energia restante hè poi esportata in a rete.

(3) P2P (Da pari à pari): L'energia in eccessu hè venduta direttamente à e famiglie vicine.

(4) P2P + Accumulazione di batterie in casa:L'energia hè aduprata per l'autoconsumu è per caricà un sistema di almacenamiento di batterie domestiche. Ogni putenza supplementaria hè spartuta cù e case vicine via P2P.

P2G, P2G + Accumulazione di Batterie Domestiche, P2P, P2P + Accumulazione di Batterie Domestiche

Ogni mudellu offre diversi livelli di autoconsumu, ROI è supportu di a rete.

4. Cunclusioni principali

I principali risultati di a ricerca mettenu in risaltu i vantaghji di a cumbinazione di a spartera di l'energia P2P cù u almacenamentu di batterie domestiche:

  • >>I vicini implicati in u cummerciu d'energia P2P anu riduttu u so cunsumu d'elettricità di a rete di più di u 30%.
  • >>Una famiglia cù unSistema di almacenamiento di batterie domestiche di 10 kWhpuderia ottene finu à $ 4,929 in ritorni in 20 anni quandu hè impegnatu in P2P.
  • >>U periodu di rimborsu u più cortu hè statu di 12 anni cù unBatteria di 7,5 kWhsottu à un mudellu P2P.
u vantaghju chjave di u cummerciu energeticu P2P

Questi risultati sottolineanu u putenziale ecunomicu è ambientale di a spartera di l'energia P2P in Australia.

5. Una paragone trà u almacenamentu d'energia è i tassi d'autousu

U studiu hà paragunatu i tassi d'autoconsumu sottu diverse cunfigurazioni:

  • Senza almacenamentu o P2P, solu u 14,6% di l'energia solare era autocunsumata, cù u restu vindutu à a rete.
  •  L'aghjunghje di un sistema di almacenamiento di energia domestica di 5 kWh hà aumentatu l'autoconsumu à 22%, ma i vicini ùn ne anu micca prufittatu.
  • Cù P2P è unBatteria di 5 kWh, l'autoconsumu hà righjuntu guasi u 38%, ancu s'è menu energia era dispunibule per a spartera.
  • A Batteria di 7,5 kWhhà offertu u megliu equilibriu trà l'autousu è a spartera di l'energia, cù un risultatu di rimborsu più rapidu.

Chiaramente, a dimensione di u sistema di almacenamentu influenza sia i risparmi individuali sia i benefici per a cumunità.

6. Perchè u almacenamentu di batterie in casa hè "in cumpetizione per l'elettricità"

Mentresistemi di almacenamiento di batterie domestichePer migliurà l'indipendenza energetica, ponu ancu "cumpete" per l'elettricità. Quandu una batteria hè cumpletamente carica, menu energia hè dispunibule per a spartera P2P. Questu crea un compromessu: e batterie più grande massimizanu l'autousu è i risparmi à longu andà, ma riducenu a quantità di energia spartuta in a cumunità. E batterie più chjuche, cum'è u sistema di 7,5 kWh, permettenu ritorni più rapidi è sustenenu a spartera lucale di l'energia, beneficendu sia a famiglia sia a cumunità.

7. Nove idee per u futuru di l'energia

In u futuru, l'integrazione di a spartera di l'energia P2P cù altre tecnulugie - cum'è e pompe di calore o l'accumulazione termica - puderia migliurà ulteriormente l'usu di l'energia solare in eccedenza. Per l'Australianisistemi solari domestici, U P2P ùn rapprisenta micca solu una opportunità di risparmiu di soldi, ma ancu un approcciu trasfurmativu à a distribuzione di l'energia. Cù e pulitiche è i meccanismi di mercatu adatti in piazza, a spartera di l'energia P2P hà u putenziale di rinfurzà a stabilità di a rete, aumentà l'adopzione di l'energie rinnuvevuli è creà un futuru energeticu più resistente è collaborativu.

Restate infurmati nantu à l'ultime nutizie in l'industria di l'energia solare è di u almacenamentu di l'energia!
Per più nutizie è infurmazioni, visitateci à:https://www.youth-power.net/news/


Data di publicazione: 29 d'aostu 2025