U guvernu tailandese hà recentemente appruvatu un aghjurnamentu maiò di a so pulitica solare, chì include benefici fiscali significativi per accelerà l'adopzione di l'energie rinnuvevuli. Stu novu incentivu fiscale solare hè cuncipitu per rende l'energia solare più accessibile per e famiglie è l'imprese, sustenendu à tempu l'ubbiettivi di sustenibilità di a nazione. L'iniziativa riflette l'impegnu crescente di a Tailanda per l'energia pulita è riduce a dipendenza da e fonti d'energia tradiziunali.
1. Agevolazione fiscale per l'installazione solare di tetti
Una caratteristica chjave di a pulitica fiscale solare aghjurnata di a Tailandia hè u generosu creditu d'imposta solare dispunibule per i pruprietarii di case. L'individui ponu avà riceve una deduzione di l'imposta sul redditu persunale finu à 200.000 THB perinstallazione solare nantu à u tettuI sistemi di accumulazione di energia solare devenu esse cunnessi à a rete cù una capacità chì ùn supera micca 10 kWp, è u candidatu deve esse un contribuente registratu chì u so nome currisponde à a registrazione di u contatore di elettricità. Ogni persona pò dumandà l'incentivu solu per una pruprietà. In più di i pannelli solari standard di u tettu, a pulitica sustene ancu l'investimenti in unsistema di almacenamiento solare domesticu, migliurendu l'autoconsumu energeticu è a capacità di backup. Tutti i prughjetti richiedenu fatture valide è documenti ufficiali di interconnessione di a rete.
Punti chjave in un riassuntu rapidu
- >>Per esse eligibili, i candidati devenu esse contribuenti individuali, è u nome nantu à a registrazione di u sistema solare deve currisponde à quellu nantu à u contatore di l'elettricità di a famiglia.
- >>Ogni contribuente ammissibile pò dumandà l'incentivu solu per una pruprietà residenziale cù un solu contatore è un sistema cunnessu à a rete chì ùn supera micca i 10 kWp di capacità.
- >>Sò richiesti documenti adatti, cumprese fatture fiscali è appruvazione di cunnessione à a rete.
2. Obiettivi più ampi di l'energia solare di a Tailandia
Stu creditu d'imposta per l'energie rinnuvevuli face parte di una strategia naziunale più larga per espande l'infrastrutture solari. In più di i sistemi solari residenziali, a pulitica incuragisce l'imprese à aduttà suluzioni solari cumplementate da installazioni di sistemi di almacenamiento cummerciale. Quessisistemi di almacenamiento di batterie cummercialiaiutà l'imprese à gestisce in modu efficiente a dumanda d'energia è à cuntribuisce à a stabilità di a rete. Sicondu u Pianu di Sviluppu Energeticu aghjurnatu (PDP 2018 Rev.1), u paese hà per scopu di ghjunghje à 7.087 MW di capacità solare da u 2030. Promuove un ecosistema chì sustene i prughjetti rinnuvevuli à piccula scala è industriali. Questu approcciu integratu rinfurza u paisaghju di l'energia solare in tuttu u paese.
U pianu include:
- (1) 5 GW per prughjetti solari muntati à terra
- (2) 1 GW per installazioni solari più accumulazione
- (3) 997 MW per u solare flottante
- (4) 90 MW per i sistemi di tetti residenziali.
Attraversu questi obiettivi è pulitiche di sustegnu cum'è i benefici fiscali, a Tailanda spera di aumentà significativamente a parte di l'energie rinnuvevuli in u so mix energeticu, incuragendu à tempu a participazione publica à a transizione di l'energia verde.
Sta nova misura fiscale hè prevista per accelerà l'adopzione di a tecnulugia solare trà e famiglie è l'imprese tailandesi, sustinendu obiettivi sia ecunomichi sia ambientali.
⭐ Restate infurmati nantu à l'ultime nutizie in l'industria di u solare è di u almacenamentu di l'energia!
Per più nutizie è infurmazioni, visitateci à:https://www.youth-power.net/news/
Data di publicazione: 11 di settembre di u 2025