NOVU

A più grande batteria à flussu di vanadiu di u mondu hè messa in linea in Cina

A Cina hà righjuntu una tappa impurtante inalmacenamiento di energia à scala di retecù u cumpletamentu di u più grande di u mondubatteria à flussu redox di vanadiu (VRFB)prughjettu. Situatu in a contea di Jimusar, Xinjiang, questu impresa massiccia, guidata da u gruppu China Huaneng, integra un sistema di batterie VRFB di 200 MW / 1 GWh cù una sustanziale centrale solare di 1 GW.

A più grande batteria à flussu di vanadiu di u mondu hè messa in linea in Cina

Rapprisentendu un investimentu di 3,8 miliardi di CNY (circa 520 milioni di dollari), u prugettu si stende nantu à 1.870 ettari. Una volta cumpletamente operativu, si prevede chì genererà 1,72 TWh di elettricità pulita à l'annu, cuntribuendu à una riduzione sustanziale di più di 1,6 milioni di tunnellate di emissioni di CO₂ à l'annu.

Una funzione chjave di sta stallazione VRFB hè di trattà l'intermittenza inerente dienergia solareCuncipitu per cinque ore di scarica cuntinua, agisce cum'è un buffer vitale è un stabilizzatore per a rete lucale. Questa capacità hè particularmente cruciale in Xinjiang, ricca di risorse, induve l'abbondante putenziale solare è eolico hà storicamente affruntatu sfide da e limitazioni di riduzione è di trasmissione.

1. L'ascesa di u almacenamentu è di e tecnulugie cumplementari

A scala di stu prughjettu di sistema di batterie à flussu redox VRFB sottolinea l'urgenza mundiale di suluzioni di almacenamiento d'energia à grande scala è di longa durata per integrà efficacemente l'energie rinnuvevuli. Mentre a tecnulugia di e batterie VRFB eccelle in applicazioni chì richiedenu una vita di ciclu assai longa, sicurezza cù grandi volumi d'elettroliti è una degradazione minima per decennii, altre tecnulugie cum'èBatterie di litiu-ferru fosfatu (LFP)sò centri di putenza in diversi segmenti.

USistema di batteria LFP, cum'è quelli in i quali simu spezializati, offrenu vantaghji distinti:

  • Densità di energia più alta: Furnisce più putenza in un ingombru più chjucu, ideale per installazioni cù spazii limitati.
  • Eccellente efficienza di andata è ritornu: Minimizà a perdita d'energia durante i cicli di carica/scarica.
  •  Sicurezza pruvata:Rinomata per a so stabilità termica è chimica eccezziunale.
  •  Efficacia in termini di costi per u ciclismu cutidianu: Altamente efficiente per applicazioni di carica/scarica quotidiana cum'è a riduzione di picchi è a regulazione di frequenza.

2. Sinergizà e tecnulugie per una rete stabile

VRFB èAccumulazione di batterie LFPsò spessu cumplementarii, micca cuncurrenti diretti. VRFB hè ideale per u almacenamentu di longa durata (più di 4 ore, potenzialmente ghjorni) è prughjetti induve a durata di vita di decennii hè di primura. LFP brilla in applicazioni chì richiedenu alta densità di putenza, risposta rapida è alta efficienza per u ciclismu cutidianu (tipicamente 2-4 ore di durata). Inseme, queste diverse soluzioni di almacenamentu di energia formanu a spina dorsale di una rete resiliente alimentata da fonti rinnuvevuli.

litiu vs vanadiu

U prughjettu gigante VRFB di a Cina hè un segnale chjaru: u almacenamentu à grande scala è à longa durata ùn hè più un cuncettu, ma una realità operativa critica. Cù a dumanda di stabilità di a rete è d'integrazione di l'energie rinnuvevuli chì cresce in u mondu sanu, u spiegamentu strategicu di VRFB è di l'energie avanzateBatteria LFPI sistemi saranu essenziali per un futuru energeticu sustenibile.


Data di publicazione: 08 lugliu 2025